V klientském centru Vodafone One Net Center si zákazník přál do stávající podlahy ze šedých čtverců tkaného vinylu Fitnice vložit nové barevné tvary. Zvolena byla firemní barva – červená, materiál zůstal stejný, tedy tkané PVC, pouze se místo čtverců zvolila varianta v rolích.
Navrženo bylo nakonec hned několik nových prvků, které jsme vyřezali vodním paprskem a vložili do původní šedé podlahy.
Nové designové prvky
Do prostor se stolkem a křesílky jsme přidali červenou elipsu, aby se výrazněji vymezila relaxační zóna. Po celém klientském centru jsme pak v podlaze vyřízli a vložili novou červenou „cestičku“, která se vine po obvodu celé místnosti. Okraje cesty jsou olemovány stříbrnou lištou, což ve výsledku vypadá velmi efektně a přechod mezi oběma barvami je výrazněji ohraničený.
Vyřezávané logo
Náročnější bylo samotné logo Vodafone, které si zákazník přál viditelně umístit na plochu podlahy. To jsme vyřízli v přesně stanovených rozměrech a firemních barvách a vložili do vrcholu velkého trojúhelníku situovaného ve vnitřním prostoru klientského centra.
Výsledkem těchto změn je citelné zlepšení orientace v prostoru klientského centra a v neposlední řadě i lepší barevné sladění s firemní identitou Vodafone. Spokojenost zákazníka je pochopitelně naší prioritou, a tak jsme rádi, že všechno dopadlo na jedničku a výsledkem je další povedená realizace.
Jak umíme showroomy a pobočkové sítě