Změna loga a částečně i firemní identity se samozřejmě úzce váže i k dalším změnám, jako je třeba právě revitalizace showroomů. Ten říčanský se dočkal nového koberce v ústřední části prodejní plochy s auty a také výměny koberců v jednotlivých kancelářích.
Koberce ve firemních barvách
Na výdejně vozů bylo potřeba instalovat koberec ve třech vybraných barvách, což bylo nakonec realizováno jako lepení jednotlivých kobercových pásů ve třech odstínech. Všívaný zátěžový koberec Hilton navíc splňuje třídu zátěže 33, což představuje téměř nejvyšší možnou zátěž v komerčních prostorách - předpokládanou frekvenci pohybu osob v prostorách výdejny aut by tedy měl bohatě zvládnout, ať už u recepčního pultu, nebo v čekací zóně vedle.
Netradiční byla instalace kobercových pásů po jednotlivých barvách tak, aby výsledek odpovídal vzorovanému koberci.