Pražská společnost DDB je českou pobočkou celosvětové marketingové sítě DDB a jejich kanceláře v Pankrác House si právem po letech zasloužily zcela nový koncept. Studio B2 Architecture se rozhodlo pro anamorfní pohrávání s písmeny z firemního loga.
Logo je ve své "dokonalé podobě" viditelné jen z jednoho konkrétního místa. Z jakéhokoliv jiného bodu se deformuje a stává se jen nezřetelným střídáním barev v prostoru.
Materiál, který byl použit na podlahu, je samoležící vinyl Expona SimpLay - tedy vinylové čtverce bez nutnosti lepení k podkladu. V souladu s barvami firemní vizuální identity byly vybrány dva odstíny - světlý Light Mono a tmavý Charcoal Mono. Pokládka musela přesně odpovídat záměru architektky ve smyslu čitelného i deformovaného loga.
Celkem jsme v kancelářích instalovali přes 700 čtverečních metrů vinylových podlah.
Žlutý kaučukový amfiteátr
Uprostřed interiéru je žlutá kruhová výseč se sezením, kde zaměstnanci mohou relaxovat, brainstormovat či pořádat potřebné meetingy. Pro tento účel byl jako podlahová krytina vybrán kaučuk Artigo Multifloor Nd Uni v kanárkově žlutém odstínu. Ve stejné barvě byly dokončeny i ostatní povrchy v místnosti, aby byl dojem uzavřeného prostoru (skleněnou stěnu je možné zatáhnout závěsy) co nejdokonalejší.
Více o našich kaučukových podlahách Artigo
Celý interiér velmi povedeně odráží kreativního ducha agentury a jejích zaměstnanců a my jsme rádi, že jsme k této úžasné realizaci mohli přispět svým dílem.